Asiakasreferenssit

Olemme oivaltaneet, että menestyksemme markkinoilla päätetään asiakkaiden keskuudessa. Vain palvelemalla asiakkaitamme hyvin saamme heidät palaamaan ja ostamaan uudestaan.

GE:n entisen toimitusjohtajan Jack Welchin sanoin: Paras tapa säilyttää asiakkaat on jatkuvasti miettiä, kuinka he saisivat enemmän vastinetta vähemmällä rahalla.

Toimitamme suodattimia kaikkiin markkinoilla oleviin isoihin ja pieniin IV-koneisiin sekä HEPA suodattimia alipaineistajiin ja ilmanpuhdistajiin.

Asiakkaitamme ovat mm

  • Kiinteistöhuollon ammattilaiset ja isännöitsijät
  • Asbestisaneeraus- ja purkualan yritysten päättäjät
  • Jää-, urheilu- sekä tennishallien hallimestarit
  • Tehdashuollon ja logistiikan päättäjät pk-yrityksissä
  • IV-nuohouksen ammattilaiset
  • Taloyhtiöiden päättäjät

Asiakaskuntaamme kuuluu mm useita pörssiyhtiötä, johtavia rakennuskonevuokraamoja sekä monia muita alansa kärkiyrityksiä.

Toimintamallimme

Kotifiltterit on olemassa, koska uskomme voivamme haastaa perinteiset ilmansuodatintoimittajat toimimalla toisin. Se tarkoittaa, että me
  • Poistamme prosesseistamme kaiken ylimääräisen (kaikki välikädet ja kiinteät kulut). Meillä ei käytetä aikaa broshareiden tai hinnastojen tekemiseen. Emme myöskään "pelottele" asiakkaitamme kaikennäköisillä "pienhiukkasvideoilla" tms.
  • Uskomme pitkäaikaisiin asiakassuhteisiin ja vietämme aikaa asiakkaidemme luona
  • Kuuntelemme asiakkaita ja autamme heitä ratkaisemaan ilmansuodattimiin liittyvät tarpeensa
  • Puristamme ilman ilmansuodattimien hinnoista (oma maahantuonti)
  • Meillä asiakas määrittelee, mitä laatu ja tehokkuus ovat

Arvomme

  • Rehellisyys. Pyrimme tekemään pitkäjänteistä yhteistyötä asiakkaittemme, toimittajiemme sekä muiden tahojen kanssa. Se vaatii rehellisyyttä: sen, minkä lupaamme, myös pidämme. Tätä myös vaadimme kumppaneiltamme.
  • Asiakaskeskeisyys. Asiakkaat päättävät, miten menestymme. Kehitämme toimintamme, jotta asiakkaan saama hyöty tuotteista ja palveluista on mahdollisimman suuri.
  • Innovatiivisuus. Autamme asiakkaitamme ratkomaan pulmia, liittyivätpä ne puhtaan ilman saantiin tai johonkin muuhun. Olemme esimerkiksi auttaneet kiinteistöhuollon asiakkaitamme tuomalla heidän tarvitsemiaan tarvikkeita ohi välikäsien, järkihintaan.
  • Kumppanuus. Pitkäjänteinen kumppaniperusteinen toimintamalli mahdollistaa tiiviin, molempia osapuolia hyödyttävän yhteistyön, jossa otamme aktiivisen, asiakasta tukevan roolin. Asiakas voi näin keskittyä omien asiakkaidensa hoitamiseen.
  • Yhteiskunnallinen vastuu. Emme toimi muusta yhteiskunnasta erillään, vaan olemme osa sitä ja kannamme vastuumme. Tämän vuoksi maksamme "kikkailematta" veromme Suomeen.
Ota yhteyttä, niin kerromme mielellämme lisää!